Bosch MUM54211

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54211 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Elmas Atac 07-01-2017

Super keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54211

Ik voor de bosch mum gekozen omdat die niet zoveel ruimte inneemt, ik bak heel veel voor mij is het kneden belangrijk 1,5 kg deeg Kun je ermee kneden!!!!

Dick Stevens 30-12-2016

Eenvoudig in gebruik, weinig geluid

Geschreven voor: Bosch MUM54211

Op zoek naar een eenvoudig te bedienen keukenmachine, met simpel te gebruiken hulpstukken , kwamen we uiteindelijk uit op deze Bosch. In de praktijk blijkt hij volledig aan onze wensen tevoldoen en ook het lage geluidsniveau is een mooie meevaller.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • geluid
  • vormgeving

Kathe.H 22-12-2016

Bosch keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54211

Als Bosch liefhebber komt zijn naam eer aan. Werkt perfect en voldoet aan mijn wensen. Hierbij is mijn eerste gedachte: zien is kopen.

Nick 08-12-2016

mooi compact en relatief stil

Geschreven voor: Bosch MUM54211

Mooi compact ontwerp, neemt weinig plaats in op het aanrecht, zeker zonder de kom. Staat bij mij altijd opgesteld om de hakmolen/smoothie maker te kunnen gebruiken. Vergeleken met de blenders die ik hiervoor heb gehad werkt deze een stuk beter (qua fijn hakresultaat) en zeker een stuk stiller. Het enige nadeel van deze keuekenmachine (maar dat geldt volgens mij voor alle keukenmachines) is dat je niet met heel kleine hoeveelheden kunt werken in de beslagkom, de garde komt nooit (net als bij een handmixer) tot op de bodem. Het duurt met kleinere hoeveelheden (bijv. 2 eiwitten kloppen) ook veel langer dan met de hand. Maar goed, hij doet het wel zelf terwijl je zelf iets anders kunt doen. Kortom: een geslaagde aankoop tot zover die zich nog verder moet gaan bewijzen (bijv: hoe gaat hij om met een grote hoeveelheid stevig (brood)deeg, dat wordt de volgende test)

Pluspunten

• compact
  • relatief stil
  • mooi ontwerp
  • goede hakmolen/blender

Minpunten

• helaas per uitvoering vrijwel geen kleurkeuze
  • nog geen

lmm 04-12-2016

fijne en krachtige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54211

Makkelijke en krachtige keukenmachine. Ideaal voor het mixen van beslag/deeg. Ook al fijn gebruik gemaakt van de blende/hak functie.